GUCCI GUILTY #FOREVERGUILTY

GUCCI GUILTY: CELEBROWANIE WYZWOLENIA

Nowy rozdział historii zapachów Gucci Guilty upaja wyobrażeniem mężczyzn i kobiet, którzy są autentycznie wyzwoleni. Nowoczesna deklaracja wyrażania siebie i odwagi wybrzmiewa mocno w nowym stwierdzeniu #ForeverGuilty.

#ForeverGuilty prezentuje historię dwojga ludzi, którzy żyją całkowicie wyzwoleni z życiowych oczekiwań. Łączy ich naturalna więź – jednocześnie szalona i ekscentryczna. Scenerią jest miasto Los Angeles z jego wszystkimi nasyconymi barwami, niekonwencjonalnością i charakterem. Konstelacja gwiazd kina i tygiel wielu kultur: Los Angeles to miasto, którego eklektyczni mieszkańcy znajdują akceptację – tacy, jakimi są.

Bohaterami nowej kampanii reklamowej Gucci Guilty jest para wyjątkowych mieszkańców Los Angeles. Zdobywca Oscara, aktor i muzyk Jared Leto powraca w historii Gucci Guilty i dołącza do niego Lana Del Rey – piosenkarka i autorka tekstów, której płyty wielokrotnie pokryły się platyną. W kampanii reklamowej efektowna i eteryczna wokalistka stanowi idealną partnerkę lekkoducha Jareda Leto. Lana i Jared wcielają się w rolę dwóch osób, które żyją własnym życiem i miłością - wychodząc poza ramy społecznego konformizmu - uchwyconych w kontrastujących, znajomych amerykańskich scenariuszach.

W pełni indywidualni, jednak łączą się w różnych scenach, obserwowani dyskretnie w obiektywie Glena Luchforda. Odwiedzają kultowe hollywoodzkie obiekty i charakterystyczne amerykańskie lokalizacje. Od scen w motelu do pralni samoobsługowej, salonu piękności, supermarketu i jadalni - gdzie w roli kelnerki pojawia się jako Courtney Love. Jako tło posłużyły również zielone tereny i ekstrawaganckie nagrobki słynnego cmentarza Hollywood Forever. To miejsce zainspirowało dyrektora kreatywnego Alessandro Michele’a, który zapożyczył dla swojej kampanii nazwę #ForeverGuilty.




Zapachy Gucci Guilty Pour Homme i Pour Femme ukazują ową historię bycia pozbawionym zahamowań. Stworzony, by odzwierciedlić nowy przełom, zapach Gucci Guilty dla kobiet odradza się jako orientalno-kwiatowa kompozycja, nadając oryginalnej wodzie toaletowej intensywność i szlachetność. W intensywnej i wyrafinowanej wodzie perfumowanej rozkwitają najwspanialsze nuty kwiatowe i wysublimowane naturalne aromaty. Zapach został wzmocniony większą koncentracją składników niż klasyczna woda toaletowa. Promieniują w nim i dominują aromaty mandory, różowego pieprzu, bzu i paczuli. Otwierając się w nastroju korespondującym z przesłaniem zapachu, nuta głowy oferuje cytrusową nutę mandory – owocu występującego na śródziemnomorskiej wyspie Cypr, złagodzonego naturalną bergamotką i różowym pierzem. Serce definiuje nowy, złożony charakter kompozycji. Bez skontrastowany z nutami róży i fiołka i połączony z olejkiem geranium, tworzy oryginalny, kwiatowy bukiet. Zapach określa intensywna naturalna kompozycja olejków paczulowych, serca paczuli i olejku paczulowego, uzyskanego na drodze mikrodestylacji, w połączeniu z nutami ambrowymi, które tworzą długo wybrzmiewająca aurę.   

Aromatyczno-Paprociowy zapach Gucci Guilty Pour Homme – członek pierwszej wynalezionej rodziny zapachów, dziś noszony jest przez nowe pokolenie wielbicieli perfum. Hedonistyczna i dekadencka kompozycja otwiera się pikantnym aromatem różowego pieprzu połączonego z orzeźwiającą włoską cytryną. W nucie serca nonkonformistyczne ideały #ForeverGuilty zbiegają się z niekonwencjonalną sztuką tworzenia zapachów, ponieważ użyto w niej absolutu kwiatu pomarańczy – składnika wykorzystywanego tradycyjnie w zapachach damskich i znanego w historii perfumiarstwa jako symbol romansu i niewinności. Białe kwiaty z akcentami miodowymi wzbogacają inne nuty serca: neroli i francuską lawendę – kwiat, po który sięgał Casanova, kiedy pisał swoje listy miłosne. Tę nowoczesną ekspresję zmysłowości, tajemniczości i intrygi dopełnia paczula z akcentami skórzanymi, zielonymi i drzewnymi, o właściwościach przypominających kadzidło. Nutę głębi wzmacnia męskie bogactwo drewna cerowego.


W wysokich, smukłych flakonach ukazano nowe kody zmysłowości. Zaprojektowany tak, by odzwierciedlać sylwetkę zapachu męskiego, flakon Gucci Guilty Pour Femme odzwierciedla równą pozycję kobiet i mężczyzn. Częściowo pokryty złotym metalem, ma dopasowany migoczący korek, w którym odbija się bladoróżowy kolor płynu. Flakon i korek Gucci Guilty Pour Homme z metalem w odcieniu antracytowym dopełnia ciepły, fioletowoszary zapach. Matowe opakowanie w odcieniu kości słoniowej i czerni ozdobiono złotymi akcentami i srebrnym logo połączonych liter G.






12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, perfumy pewnie też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poznała bym perfumy, wydają się być interesujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znasz może pierwsze Gucci Guilty? Są bardzo podobne, ale odświeżone i bardziej eleganckie.

      Usuń
  3. Fajna kampania do nowych perfum. Mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ta kampania też bardzo się podoba. A zapach jest genialny <3

      Usuń
  4. Zapachy Gucci nie do końca mi odpowiadają. Wolę zdecydowanie coś cięższego w stylu Chanel Noir

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chanel Noir to już ciężki kaliber.
      Wąchałaś ten Guilty? Albo Absolute? Bo lekkie też nie są

      Usuń
  5. Uwielbiam perfumy ale te jeszcze przede mną

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tylko damskie z próbki - bardzo chciałabym je mieć.

      Usuń

Copyright © 2016 Kosmetykoholizm - Media , Blogger