CAROLINA HERRERA VERY GOOD GIRL | NOWY OBIEKT POŻĄDANIA
Carolina Herrera ponownie zgłębia współczesną kobiecość zapachem Very Good Girl – wspaniałą i zaskakującą Wodą Perfumowaną, mocno zakorzenioną w tej samej dwoistości, która tak wyraźnie określa inne kompozycje rodziny Good Girl.
Jak pokazują najnowsze przemiany społeczne, w interpretacji kobiecości nie ma nic binarnego. Delikatność i siła, inteligencja i uroda, stanowczość i empatia – żadne z tych wartości nie są przeciwstawne. To współczesne kody, a zatem w tej wieloaspektowej, nieprzewidywalnej naturze tkwi piękno bycia kobietą. Very Good Girl to nowa olfaktoryczna przygoda, w której następuje zaskakujący zwrot: o ile poprzednie zapachy z tej rodziny odkrywały wywrotową moc jaśminu lub bobu tonka, to nowa Woda Perfumowana podbija stawkę, czerpiąc siłę z potencjału róży, której charakterystyczny aromat trafia tu na zupełnie nowy grunt.
Róża i wetiwer: idylliczny kontrast
Very Good Girl to zapach kwiatowo-owocowy. Jego aromatyczna podróż rozpoczyna się od porzeczki – figlarnie psotnej jagody, z którą łączy się egzotyczny owoc liczi.
Właśnie w tym momencie wchodzą do gry wyjątkowe i zarazem tajemnicze właściwości róży. Róża, jako jeden z najważniejszych surowców w historii perfumiarstwa, ukazywana była w niezliczonych interpretacjach. Jej wszechogarniający, uwodzicielski, unikatowy aromat to prawdziwy as w rękawie, wykorzystany przez kreatorkę zapachu Louise Turner w nowym rozdziale opowieści o świecie Good Girl.
Tu na pierwszy plan wyłaniają się kremowe i pudrowe aspekty róży, rozkosznie romantyczne, dzięki czemu jawi się tak ciepła i jedwabista jak najbardziej uwodzicielska czerwona szminka na świecie.
Nie ma potrzeby uzasadniać uwielbienia wobec tego najbardziej luksusowego składnika, a nawet gdyby było ono wystarczającym motywem do stworzenia zapachu, Louise Turner nie jest bynajmniej konformistką. Stąd końcowym rozbłyskiem w kompozycji Very Good Girl jest woal wetiweru w nucie głębi. Jego surowa forma przywołuje na myśl zapach drewna i dlatego tak często wykorzystuje się go w zapachach męskich. Wetiwer to kluczowy składnik zapachu Bad Boy, lecz także Good Girl Suprême; składnik ten stanowi zaskakujący i współczesny kontrapunkt, który tworzy w nowym zapachu jedność z ciepłem wanilii.
W efekcie kwiatowy zapach uwydatnia naturalne piękno surowców, lecz nie rezygnuje z kreatywności. Jak powiedziała Carolina Herrera: „Moda to ewolucja, nie rewolucja”. Jej maksyma w pełni odnosi się do nowego zapachu. Wes Gordon, projektując modę dla marki, unowocześnia ponadczasowe materiały, takie jak jedwab czy skóra. Podobnie róża wykorzystana została w całkiem współczesnej estetyce. Dlatego Very Good Girl to nie tylko tour de force dla zmysłów, lecz także zapach gotowy do noszenia i upajania się nim we współczesnym świecie.
Nowy obiekt pożądania
Nie można mówić o Good Girl bez nawiązania do niesamowicie strzelistego flakonu na szpilce, którego nieodparty kształt sprawia, że od momentu wprowadzenia na rynek w 2016 roku pozostaje obiektem pożądania na całym świecie. W zapachu Very Good Girl ten nowoczesny emblemat zyskał wyjątkowe wykończenie: jego wnętrze polakierowano na czerwono. Czerwień – charakterystyczny kolor Domu Carolina Herrera – definiuje również kolekcje mody, akcesoriów i makijażu.
Klasyczny symbol namiętności i radości życia wnosi zmysł elegancji, wyrafinowania i piękna, co czyni go najbardziej znamiennym zapachem Good Girl i najbardziej znamiennym zapachem marki Carolina Herrera ze wszystkich innych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz