Vita Liberata | Self Tan Anti Age Serum

Witajcie!

TEJ WIOSNY CIESZ SIĘ NIESKAZITELNYM BLASKIEM SUBTELNIE OPALONEJ TWARZY DZIĘKI PRODUKTOM VITA LIBERATA !

Dzięki wielokrotnie nagradzanemu pudrowi – Trystal Minerals Self Tan Bronzing Powder oraz naszej nowości – Self Tan Anti Age Serum uzyskanie rozświetlonej i delikatnie opalonej skóry twarzy nigdy nie było łatwiejsze!

Self Tan Anti Age Serum 
jest stworzone aby współgrać z Twoją skórą i nadać jej subtelny złoty blask przy równoczesnej kompletnej pielęgnacji. Wyjątkowe połączenie wyciągu z róży oraz ogórka, a także peptydów pomaga utrzymać naturalny blask podczas gdy unikalne ekstrakty tworzą i balansują różne poziomy nawilżenia skóry. Wyciągi o działaniu kojącym nadają skórze aksamitną miękkość zaś technologia HyH2O zapewnia właściwości przeciwstarzeniowe. Zbilansowane poziomy Dihydroksyacetonu (DHA) umożliwiają wybór intensywności opalenizny (dodajemy 1-3 kropli serum do codziennego kremu bądź stosujemy samodzielnie).
Serum będzie dostępne na Sephora.pl w połowie marca


Trystal Minerals
jest pierwszym samoopalającym pudrem brązującym który zapewnia mineralne krycie i subtelną opaleniznę, powstającą w stopniowy sposób (przy regularnym stosowaniu). Trystal3™ Technology łączy natychmiastowy delikatny efekt brązujący z utrzymującą się opalenizną (unikalna formuła łączy się z kremem nawilżającym bądź podkładem delikatnie opalając skórę). Trystal Minerals może być używany do konturowania lub jako puder nadający delikatny natychmiastowy efekt brązujący równocześnie pozostawiając trwałą subtelną opaleniznę.
Puder dostępny na Sephora.pl ( TUTAJ )



Ja chętnie bym wypróbowała oba produkty :)

Pozdrawiam,
Ania | Kosmetykoholizm

3 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam cenę pudru to trochę mi się nogi ugięły :D Ciekawa jestem ile będzie kosztować serum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takie niestety są ceny :)
      Ja mam ochotę się skusić, poczekam na jakieś -20% :D

      Usuń
  2. Ja bardzo polubiłam od tej firmy pianki samoopalające :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykoholizm - Media , Blogger